Veelgestelde vragen

Vind hier de antwoorden
op uw vragen!

Wat is een escape room?

Een escape room is een kamer waar u samen met uw team wordt opgesloten met als doel om binnen een bepaalde tijd de kamer succesvol te verlaten. Dit kan door het oplossen van een series van puzzels.

Kan ik nog spelen als ik laat ben?

Indien u te laat bij een reservering aansluit, krijgt u alsnog de mogelijkheid om de escape room te spelen. Echter, u heeft wel minder tijd om de kamer op te lossen wegens verloren tijd.

Hoe kan ik mijn reservering verzetten?

reserveringen kunnen telefonisch of per mail worden verzet, indien dit buiten 24 uur van de reservering plaats vindt.

Hoeveel mensen kunnen er spelen?

Een kamer dient gespeeld te worden met 2 – 8 personen!

Heb ik een reservering nodig?

U heeft een reservering nodig om de escape room te kunnen spelen. Een kamer moet namelijk speciaal voor u vrij zijn! Reserveringen kunnen via de website, mail of telefonisch worden gemaakt.

Wat zijn de prijzen?

De prijzen kunnen verschillen door het aantal deelnemers of soort pakket dat u neemt. Voor de exacte prijzen, verwijzen wij u door naar de prijzenlijst op de pagina Hunter’s Lodge

Is dit een spookhuis?

Sommige mensen geloven spoken te hebben gezien, anderen hebben de geesten meegenomen. Durft u de uitdaging aan en komt u zelf een kijkje nemen?

Zijn er leeftijdbeperkingen?

In principe is de escape room beschikbaar voor alle leeftijd, officieel mag er pas vanaf 14 jaar oud worden gespeeld.

Moet ik van te voren aanwezig zijn?

Het is verstandig om 5 – 10 minuten van te voren aanwezig te zijn om haast of stress te voorkomen. In deze tijd kan er ook nog eventueel wat verteld worden over de bezienswaardigheden om u heen of over het land waar u zich nu op bevindt.

Moet ik iets extra meenemen voor het spel?

Het enige wat u mee hoeft te nemen is uzelf en de rest van de team vergezeld van een goed humeur. Verder staat alles voor u klaar!

Is het eng?

In principe bieden wij een laagdrempelige escape room aan die voor alle leeftijden en categorieën is gemaakt. Voor sommigen is het de schrik van hun leven en voor anderen is het een kinderkamer!

Hoe kan ik een reservering verplaatsen?

Door telefonisch of via de mail contact op te nemen met ons kunnen wij de huidige reservering uit het systeem halen en verplaatsen naar een geschikte datum. Dit kan alleen buiten de 24 uur reserveringsgrens!

Hoe vind de betaling plaats?

Na aanvang van een reservering zal u per mail een bevestiging ontvangen. De betaling zal via een beveiligde link telefonisch worden verstuurd. Na overleg is het mogelijk om een gewijzigde betaalmethoden te kiezen.